Wygodne i modne fryzury na trening

Wygodne i modne fryzury na trening

Redakcja

2016-09-21

3 komentarze

Wygodna fryzura na ćwiczenia jest tak samo istotna, jak pasujący oraz komfortowy strój do treningów, opłaca się zatem o nią zadbać. Przeszkadzają ci twoje długie włosy? A może nie wiesz co wykonać z krótkimi? Zobacz, jakie fryzury możesz ułożyć, by skupić się na ćwiczeniach, a nie na kosmykach opadających na twarz.

Fryzury na jogę oraz pilates

Tak jak doceniasz atuty wygodnego ubrania, tak musisz postarać się o wygodną fryzurę. Ćwiczenia rodzaju joga, pilates itp są treningami niewiele dynamicznymi, więc upięcia, które z pewnością sprawdzają się na owych zajęciach, to różnego typu koki, warkocze oraz kucyki. Jeżeli w czasie zajęć wiele treningów robisz leżąc na plecach (pilates), zadbaj o to, by kok był upięty trochę powyżej - w ten sposób będziesz mogła wygodnie położyć się na podłodze.

Fryzury na aerobik, bieg oraz crossfit

Gimnastyka, bieg, lub crossfit, są dużo bardziej dynamiczne, niż wspomniana uprzednio joga oraz pilates. W czasie treningów, które obligują do podskoków oraz biegu, raczej nie zaleca się kok. Ta fryzura łatwo się rozpada, a przy długich pasmach może okazać się szczególnie niewygodna, z uwagi na swój ciężar. Jak w takim przypadku uczesać się, gdy postawimy na bieg, gimnastyka, crossfit, lub inne szybkie ćwiczenia? Najskuteczniejszym wyborem będzie warkocz.

Fryzury do klubu fitness

Fryzurę do klubu fitness dostosuj do tego, co planujesz wykonywać. Jeżeli będziesz biegać na bieżni, zrób sobie warkocz. Jeżeli planujesz przerzucać ciężary, zepnij włosy w kok. W trakcie przysiadów z ciężarami, sztanga, którą kładziesz sobie na barkach, może wyrywać włosy oraz przeszkadzać w stosowaniu treningi. Analogicznie okazuje się z wykonywaniem treningów na ławce - najrozsądniej zaleca się wysoko upięty kok, który nie będzie przeszkadzał w wyciskaniu ciężarów. Możesz wówczas skupić się na biciu następnych rekordów, a nie na pasmach, które każdej dają o sobie znać.

Jak troszczyć się o włosy między treningami?

W trakcie forsownych ćwiczeń zwiększa się temperatura ciała. By ją zredukować, ciało wytwarza wyższą ilość potu, a co się z tym wiąże - powoduje, że włosy prędzej się przetłuszczają. Dobrze zatem zadbać sprawność kosmyków w jak najlepszy sposób. Postaraj się myć włosy jak najrzadziej - im zdecydowanie częściej je myjesz, szorujesz, wycierasz, tym prędzej się uszkadzają. Nie chodzi o to, abyś chodziła w przetłuszczonych koczkach, wobec tego opłaca się pomyśleć, w jaki sposób trzeba troszczyć się o włosy oraz ich nie uszkadzać. Postaw na suchy szampon, lub odświeżacz do kosmyków.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Vivese Senso Duo Oil w promocji:
Vivese Senso Duo Oil
310 zł 159 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 231 głosów.

Dodaj komentarz

Komentarze

esmitait

2016-10-25 11:17:52


ja mam krótkie włosy więc nie mam z tym problemu:)

ewamok

2016-10-17 21:35:25


zwyczajny kucyk wystarczy w zupelnosci

annasarach

2016-10-12 10:48:47


koczek zawsze ułatwia ruchy. włpsy nie wpadaja do oczu.

ZdrowieUroda