Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion bez ciężarków!

Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion bez ciężarków!

Redakcja

2017-04-19

brak komentarzy

Jeśli nie jesteś zadowolona z formy swoich ramion, występuje na nich cellulit lub mało korzystnie wyglądasz w koszulkach bez rękawów to jest skuteczny sposób na ich wyszczuplenie! Poznaj ćwiczenia na wyszczuplenie ramion bez konieczności używania ciężarków i innych obciążeń.

Idealne wyszczuplenie ramion

Podnoszenie ramion za głowę: jest to idealne ćwiczeni na triceps. Dla ułatwienia złap butelkę wody lub jakiś przedmiot trzymając go jednocześnie obiema rękoma. Wyprostowane ręce unieś nad głowę. Następnie zegnij w łokciach, przytrzymaj dwie sekundy i zdecydowanym ruchem wróc do pozycji wyjściowej. Zwróć uwagę, by łokcie trzymać niedaleko głowy a także nie odchylać ich na boki, ból powinnaś odczuwać w tylnej partii ramion.

Pompki: Połóż się w pozycji damskiej pomki (kolana ugięte trzymaj na podłodze). Cały czas trzymając zciągnięte łopatki, pochyl się równolegle do podłoża najdalej jak tylko potrafisz. Nastepnie wróc do pozycji wyjściowej. Zrób tak około 10 pompek. 

Podpór z użyciem krzesła: Ustaw stabilnie rzesło i oprzyj się rękoma tak aby zgięte nogi opierały się o podłoże. Uginaj ręce, spinając jednocześnie brzuch i pośladki, wytrzymaj dwie sekundy i wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz to ćwiczenie 15 razy.

Te podstawowe cwiczenia na ramiona nie wymagają od nas użycia ciężarków i innych obciążeń, a mimo to są tak samo skuteczne. Jeśli będziesz wykonywała je regularnie wyrzeźbisz i wyszczuplisz swoje ramiona w krótkim czasie. Pamiętaj jednak cały czas o odpowiedniej diecie, która w połaćzeniu z ćwiczeniami jest kluczem w uzyskaniu wymarzonej sylwetki.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 177 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Odchudzanie