Przykłady ćwiczeń z piłką fitness

Przykłady ćwiczeń z piłką fitness

Redakcja

2016-09-07

brak komentarzy

Zdrowa moda na fitness nadal trwa. Propozycji interesujących ćwiczeń okazuje się dużo. Zdecydowanie warto poznać treningi z piłką fitness.

Moda na fitness

Fitness zjednał sobie dużą sympatię nie jedynie kobiet. Mimo że to z całą pewnością panie bardzo często wybierają tego rodzaju pracę ruchową, w klubach także spotkamy zwolenników tego sportu płci męskiej. Fitnessowe ćwiczenia można dostosować do sprawności fizycznej oraz wyselekcjonowanych partii ciała. Takie sport może trenować właściwie każdy. Jest idealną techniką na polepszenie sprawności, prezencji postury oraz nastroju. Energetyczne treningi oraz właściwie dobrana muzyka powodują, że sport staje się przyjemną formą spędzania czasu. Co więcej, ćwiczenia fizyczne możemy trenować w domu czy na łonie natury. Nie wymaga on zawartości trenera personalnego, bo treningi możemy bez trudności robić na własną rękę.

Wyprosty korpusu w pozycji leżącej

Powinno się położyć się na brzuchu, na piłce, którą umieszczamy pod biodrami. Nogi musimy rozłożyć na szerokość barków, a stopy oprzeć na podłożu. Kolana powinny posiadać nieco ugięte, a ręce skrzyżowane na głowie bądź piersiach. Trening polega na unoszeniu górnej partii naszego korpusu, nie poruszając przy tym piłki. Znajdując się w górze, wykonujemy wdech powietrza. Angażujemy w trakcie treningi mięśnie pupy, grzbietowe oraz lędźwiowe.Stabilizacja na piłceLeżąc na piłce przodem, przechodzimy do podporu na rękach. Umieszczamy piłkę pod stopami, przechodząc na palce naszych stóp. Ramiona powinny być proste, a brzuch musi posiadać wciągnięty do pleców. Ciało odstawiamy w jednej linii oraz staramy się zachować stabilną postawę przez kilkadziesiąt sekund. Dzięki takiemu ćwiczeniu intensyfikujemy wydolność mięśniowa brzucha oraz pupy oraz barków.

Przysiady z piłką fitness

Do tego treningi niezbędna okazuje się niewielka piłka, którą umieszczamy pomiędzy kolanami. Stajemy prosto oraz zaczynamy robić przysiady, aż do zgięcia kolan pod kątem prostym. Ramiona trzymamy proste bezpośrednio przed sobą. W trakcie przeprowadzania przysiadów działają mięśnie proste i skośne brzucha, ud, łydek oraz pupy.

Podnoszenie piłki nogami

W trakcie treningi niezbędna będzie mata. trzeba położyć się na niej, na boku. Głowa musi opierać się na ramieniu. Podpieramy się na dłoni oraz drugim ramieniu. Ciało musi okazać się proste a piłka umieszczona pomiędzy kostkami. Przy takim ułożeniu unosimy piłkę do góry oraz w dół. Po paru powtórzeniach modyfikujemy bok, powtarzając trening. Wzmacniamy dzięki niemu nogi oraz biodra.Aktywność z piłką fitness wspomogą w osiągnięciu doskonałej postury. Przemienią nudny regularny trening w ciekawe ćwiczenia kondycyjne. Za pomocą kolorowej piłce umocnimy mięśnie naszego ciała.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Form Explode w promocji:
Form Explode
297 zł 137 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 150 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieZdrowie