Jakich owoców i warzyw unikać na diecie?

Jakich owoców i warzyw unikać na diecie?

Redakcja

2016-09-28

2 komentarze

Świeże owoce oraz jarzyny spożywaj 5 razy każdego dnia. Często to słyszeliśmy. Prawda bywa mimo wszystko taka, że nawet najzdrowszych produktów spożywczych nie można jeść w nieograniczonych proporcjach. Co poniektóre świeże owoce oraz jarzyny są rekomendowane w trakcie stawienia czoła zbędnym kilogramom, ale są także te, których powinieneś się wystrzegać, jeżeli pragniesz stracić niepotrzebne centymetry. Z jakiego powodu? Zamiast zmniejszyć wagę, przytyjesz. Radzimy, z czego dobrze zrezygnować.

Owoce tropikalne

Ananasy, mango oraz kokosy – takie świeże owoce są pyszne i soczyste, ale swój smak zawdzięczają ogromnej ilości cukru. Na nieszczęście fruktoza to też zbędne kalorie, które należy redukować podczas diety. Wiadomo owoce tropikalne nie są zupełnie wykluczone, ale jeżeli próbujesz zredukować wagę, staraj się spożywać je nieczęsto.

Suszone owoce

Suszone owoce są właściwie pozbawione wody, co oznacza, że mają w sobie więcej kalorii w mniejszej ilości produktu. Jedna szklanka rodzynków to aż 500 kcal, a suszonych śliwek – 447 kcal. Spożywanie suszonych owoców przejawia dużo benefitów, ale w trakcie kuracji odchudzającej staraj spożyć ich zdecydowanie mniej oraz traktuj jako dodatek.  

Zobacz także: Skuteczne odchudzanie dla różnych typów sylwetki: gruszka, jabłko, klepsydra

Awokado

Awokado jest zasobne w tłuszcze, a co się z tym wiąże, także w zbędne kalorie. To najbardziej kaloryczny owoc – jedno przeciętnej wielkości awokado posiada 430 kcal. Nie zapominaj mimo wszystko, że awokado jest bogactwem dobrych tłuszczów, wobec tego nie można zupełnie wykluczać go z kuracji odchudzającej. 

Bataty

Bataty są bardziej zdrowe od klasycznych kartofli, mimo wszystko z uwagi na swój słodzony smak, posiadają więcej kalorii. Jeden przeciętnej wielkości słodzony ziemniak przejawia więcej niż 200 kcal. Z tego względu, nie można się nimi zajadać na diecie, ale kiedy niekiedy możesz pozwolić sobie na chipsy z batatów z piekarnika. 

Zobacz także: Pięć sportów dzięki którym najszybciej schudniesz!

Świeżo wyciskane soki

Ochoczo sięgamy po soki, które gwarantują odpowiednią porcję witamin oraz soli mineralnych. Na nieszczęście świeżo wyciskane soki są pełne kalorii! Dla osiągnięcia jednej kubka, musimy zużyć choćby 0,5 kg owoców. Wiadomo świeżo wyciskane soki są pożywne, ale zazwyczaj nie pamiętamy o tym, że w napojach dodatkowo są zbędne kalorie. Jeżeli próbujesz zmniejszyć wagę, zredukuj poziom wypijanych soków. 

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Forskolin 2 w promocji:
Forskolin 2
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 200 głosów.

Dodaj komentarz

Komentarze

krowa1

2016-10-25 11:24:23


awokado to zamiennik masła według niektórych, a to mówi samo za siebie. tłuste to i mdłe

madprivatemail

2016-10-12 10:53:57


czyli jednak nie wszystkie owoce i warzywa są takie zdrowe....

OdchudzanieZdrowie