10 zasad układania diety na odchudzanie brzucha

10 zasad układania diety na odchudzanie brzucha

Redakcja

2016-11-06

brak komentarzy

Ponieważ piękny i płaski brzuch raczej nigdy nie wyjdzie z mody, w niniejszym artykule będzie o różnych sposobach mających na celu jego osiągnięcie (albo utrzymanie, jeżeli któraś z Was jest posiadaczką takiego). Otóż, dieta na osiągnięcie takiego brzucha wcale nie jest aż tak skomplikowana. Trzeba jedynie stosować się do kilku reguł, bo – wiadomo – nic nie dzieje się samoistnie. Ale prawa jest taka, że im więcej włożymy w coś pracy, tym bardziej (silniej i dłużej) będziemy cieszyć się efektem. Tak to już jest i raczej nic tego nie zmieni. A zatem…

Jak już zapewne wiemy, sama dieta na płaski brzuch nie wystarczy, konieczne jest wprowadzenie ćwiczeń (brzuszków, nożyc pionowych i poziomych, różne sposoby unoszenia miednicy) – bo brzuch ma być nie tylko płaski, ale też jędrny, z lekko zarysowanymi mięśniami. Marzenie? A skąd! To wcale nie jest aż tak trudne, jak nam się może wydaje. Dieta na odchudzanie brzucha jest sprawą bardzo istotną. Przede wszystkim należy unikać potraw tłustych, słodkich oraz warzyw strączkowych (fasola, bób, groch, kapusta, cebula etc.). Ale nie tylko.

Oto 10 zasad, których bezwzględnie powinnaś przestrzegać, chcąc mieć piękny i płaski brzuch:

1. Pij jogurty z żywymi kulturami bakterii – utrzymują w równowadze florę jelitową 2. Unikaj mocno solonych potraw, gdyż zatrzymują one wodę w organizmie

3. Absolutnie zrezygnuj z wszelkich napojów gazowanych

4. Pamiętaj o ziołach przyśpieszających trawienie (majeranek, gorczyca, pieprz)

5. Pij zieloną herbatę, naturalne soki owocowe i warzywne

6. Zmniejsz ilość spożywanych węglowodanów (mąka pszenna, białe pieczywo, makaron etc.)

7. Zwiększ ilość produktów zawierających błonnik (gruboziarniste pieczywo, kasze, ciemne makarony, brązowy ryż, płatki owsiane, surowe warzywa)

8. Postaw na chude mięso i ryby

9. Jedz w małych ilościach 4-5 razy dziennie – tak, aby przerwa między posiłkami nie przekraczała trzech godzin (najlepiej ustal stałe pory posiłków)

10. Pij codziennie minimum 6-8 szklanek niegazowanej wody mineralnej



Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Dr Farin w promocji:
Dr Farin
297 zł 147 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 144 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

OdchudzanieDieta